poniedziałek, 20 grudnia 2010

Pomysł na choineczkę w doniczce

Ogołociłam sąsiadowi żywopłot ;) Potrzebnych będzie kilka zielonych gałązek (ale nie koniecznie).

Potem ceramiczną doniczkę okleiłam "skórą".


Środek doniczki wypełniłam odpowiednio przyciętym styropianem.


Styropianowy stożek też okleiłam "skórą", wbiłam na  kawał patyka i połączyłam razem z doniczką. Powstało coś na kształt choinki.
Doniczkę przykryłam poduszeczką z mchu.

Poprzyklejałam trochę gałązek sąsiada i przystroiłam tym co akurat miałam pod ręką.

I wyszło coś takiego.


Trochę perłowych koralików zaplątanych w mchowej trawce.

Małe zbliżenie.

i końcowy efekt.
Jeśli się spodobało to bardzo się cieszę. 
Robi się naprawdę szybciutko, wystarczy użyć fantazji a stroik swym urokiem ubarwi Święta.
Miłej zabawy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu